• زمان انتشار : 1395/04/01 - 07:56
  • بازدید : 44
  • بازدید کننده : 44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سامانه 137 جايگزين مراجعات حضوري شهروندان به شهرداري لار

سامانه ثبت پيامهاي مردمي137 در شهرداري لار راه اندازي شد.

سامانه ثبت پيامهاي مردمي137 در شهرداري لار راه اندازي شد.

ابوذر ديني مسئول روابط عمومي شهرداري لار با اعلام اين خبر افزود: با هدف كلي ايجاد پل ارتباطي بين شهروندان و شهرداري، رفع سريع مشكلات شهري در اسرع وقت و هدايت عوامل اجرايي براي رفع سريع و فوري مشكلات ملموس شهر با بهره گيري از امكانات و تجهيرات موجود و به ويژه طرح تكريم ارباب رجوع، اين سامانه راه اندازي شده است.

مسئول روابط عمومي شهرداري لار با بيان اينكه سامانه ثبت پيامهاي مردمي 137، مشكلات وسيعي از سطح شهر را به راحتي حل مي كند، گفت: اين سيستم، پيامهاي شهروندان را از طريق سيستم صوتي دريافت مي نمايد. شهروندان مي توانند با تماس با 137 به بيان مشكلات و ارائه ديدگاهايشان درباره مسائل شهري بپردازند.

ابوذر ديني گفت: سامانه 137 جايگزين مراجعات حضوري شهروندان به شهرداري گرديده است كه شهروندان بدون اتلاف وقت در صورت صلاحديد به خواسته هاي خود مي رسند.

وي افزود: خدمات شهري و عمراني، حمل ونقل عمومي و ترافيك، اماكن عمومي،  زيباسازي و چشم انداز و امور اجتماعي و مزاحمت هاي شهري از جمله موضوعاتي است كه اين سامانه مي تواند پاسخگوي همشهريان باشد.

مسئول روابط عمومي گفت:  با توجه پيشرفت جامعه در زمينه استفاده از اينترنت و موبايل اين سامانه قابليت دارد تا شهروندان از طريق وب سايت Larcity.137.ir و يا نرم افزار " لار 137" كه از طريق برنامه كافه بازار براي گوشيهاي با سيستم عامل اندرويد قابل دريافت مي باشد، درخواستهاي خود را ثبت و پيگيري نمايند.

  • گروه خبری : اخبار شفافیت,اسلایدشو وسط صفحه
  • کد خبر : 72
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آمار بازدید از سایت
31125 نفر
همه بازدیدکنندگان
497 نفر
بازدیدکنندگان امروز
2 نفر
بازدید این صفحه
1 نفر
کاربران آنلاین
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب