• زمان انتشار : 1400/08/25 - 18:50
  • بازدید : 37
  • بازدید کننده : 37
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نواز شریفی لاری سرپرست شهرداری لار: سامانه 137 شهرداری لار از امروز بروز رسانی شد و با خدمات جدیدتر در دسترس شهروندان قرار گرفت

نواز شریفی لاری، سرپرست شهرداری لار گفت: سامانه 137 شهرداری لار که در دوره های قبل به منظور ثبت شکایات، پیشنهادات و دریافت ایده های مطلوب در حوزه خدمات شهری و توسعه شهری راه اندازی شده بود، امروز 25 آبان ماه این سامانه بروز رسانی شد و با خدمات جدیدتر در دسترس شهروندان قرار گرفت.

نواز شریفی لاری، سرپرست شهرداری لار گفت: سامانه 137 شهرداری
لار که در دوره های قبل به منظور ثبت شکایات، پیشنهادات و دریافت ایده های مطلوب در
حوزه خدمات شهری و توسعه شهری راه اندازی شده بود، امروز 25 آبان ماه این سامانه بروز
رسانی شد و با خدمات جدیدتر در دسترس شهروندان قرار گرفت.



به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ نواز شریفی لاری با اشاره
به اینکه سامانه 137 یکی از راه های آسان و سریع برای برقراری ارتباط شهروندان با
شهرداری است تا بتوانند درخواست ها، نظرات، پیشنهادات و شکایات خود را در تمامی
حوزه های کاری شهرداری و مدیریت شهری اعلام نمایند، گفت: پیام های مردمی در این
سامانه تحلیل می شود و در تصمیم گیری و برنامه ریزی مدیران شهری برای بهتر شدن
خدمات به شهروندان مورد استفاده قرار می گیرد.



سرپرست شهرداری لار با بیان اینکه سیاست کلی شهرداری و مجموعه
خدمات شهری، دریافت، ارجاع و پیگیری و بازخورد پیام های شهروندان جهت پاسخگویی به
آنها است، افزود: نقاط ضعف هر مسئول یا خدمات شهری با توجه به پیام های واصله
شهروندان، بررسی و راهکارهای مناسب جهت مرتفع نمودن مشکلات اتخاذ می گردد.



شریفی لاری گفت: شهروندان
برای رسیدگی به مطالبات خود، به نتیجه رساندن آن و طرح پیشنهاد های خود می توانند
از سامانه ای که شهرداری لار به نام 137 راه اندازی و بروز رسانی کرده است
یاری بگیرند و موضوع را با کارشناس مربوطه در میان بگذارند. این کارشناس موضوعی را
که از سوی شهروند مطرح می شود با توجه به اینکه مربوط به کدام حوزه کاری و یا
معاونت و یا کدام یک از سازمان های ذیربط است در سامانه ای که برای هر واحدی از
شهرداری به صورت کاملا مجزا متمایز شده است ثبت کرده و از این طریق مدیر یا مسوول
آن واحد یا سازمان در جریان امر قرار می گیرد.



وی افزود: بعد از
اینکه موضوع یا مشکل از سوی کارشناس سامانه 137 به واحد مربوطه انتقال پیدا کرد
مسوول واحد یا سازمان در بازه زمانی که برای رفع یا رسیدگی به مشکل از سوی سامانه
تعریف شده است موظف می شود در زمان مشخص پاسخگوی رسیدگی به موضوع مد نظر باشد.



سرپرست شهرداری لار
گفت: در راستای پاسخگویی مدیران شهرداری، سامانه 137 مشکلات و مسائلی را که از سوی
شهروندان مطرح شده است را به  واحد مربوطه انتقال می دهد و یک
کد پیگیری را برای شهروند پیامک می کند تا وی بتواند پیگیر درخواست یا مطالبه خود باشد
و اگر مدیر مربوطه نتواند نیاز را پاسخگو باشد باید دلایل خود را مطرح کند و گرنه
برای مدیر امتیازی منفی محسوب و باید به مدیر بالادستی خود پاسخگو باشد.

  • گروه خبری : اخبار شفافیت,اسلایدشو وسط صفحه
  • کد خبر : 541
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آمار بازدید از سایت
25719 نفر
همه بازدیدکنندگان
80 نفر
بازدیدکنندگان امروز
4 نفر
بازدید این صفحه
4 نفر
کاربران آنلاین
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب