لوگوی شهرداری لار سال 95 اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
1402/12/25 شهردار لار خبر داد: تولید و کاشت 6 هزار صندوق گل فصلی بهاره در سطح شهر لار با کاهش هزینه ای بالغ بر 190 میلیون تومان
شهردار لار خبر داد: تولید و کاشت 6 هزار صندوق گل فصلی بهاره در سطح شهر لار با کاهش هزینه ای بالغ بر 190 میلیون تومان

اصغر فرودی شهردار لار گفت: به منظور زیبا سازی منظر شهری، ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین شهروندان و طراوت بخشی به فضای شهری، 6 هزار صندوق گل فصلی بهاره در گلخانه شهرداری لار تولید و کاشت آن از دی ماه سال جاری در سطح شهر آغاز شده است.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ اصغر فرودی افزود: تولید گل های فصلی بهاره از 25 مهرماه سال جاری با کاشت بذر در فضای گلخانه شهرداری لار آغاز و عملیات انتقال و کاشت نشاء از دیماه و به مرور در سطح شهر اجرا شده و این عملیات همچنان ادامه دارد.

 

اصغر فرودی شهردار لار ادامه داد: از جمله گلهای فصلی کاشته شده در سطح شهر می توان به گونه های اطلسی، میمون، رعنا زیبا و همیشه بهار اشاره کرد.

 

این مدیر شهری با بیان اینکه تولید، انتقال و کاشت تعداد 6 هزار صندوق گل فصلی با هزینه ای بالغ بر 180 میلیون تومان و به منظور خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌ها توسط شهرداری لار اجرا شده است، افزود: در صورت خرید و کاشت این تعداد نشاء گل، هزینه ای بالغ بر 370 میلیون تومان برای شهرداری به همراه داشت.

 

شهردار لار با اشاره به اینکه کاهش هزینه در شهرداری درآمد محسوب شده، افزود: با تولید این تعداد گل در گلخانه شهرداری لار، از هزینه 190 میلیون تومانی جلوگیری شده است.

تعداد بازدید: 512
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
تمامی حقوق وب سایت متعلق به شهرداری لار می باشد. Dorsaportal Powered by
Powered by DorsaPortal