لوگوی شهرداری لار سال 95 اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
1400/04/21 تجلیل یاوران شورای کوی گاله از شهردار لار
تجلیل یاوران شورای کوی گاله از شهردار لار

یاوران شورای کوی گاله با حضور در شهرداری لار؛ با شهردار، تنی چند از اعضای شورای شهر و کارکنان پرتلاش شهرداری دیدار و با اهدا شاخه گل، از خدمت ارزنده این مجموعه در سطح شهر و بویژه کوی گاله تجلیل کردند.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ در این دیدار محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار با بیان اینکه همه این پیشرفت ها حاصل تلاش و تعامل شهروندان با مجموعه شهرداری و شورای شهر است، گفت: امیدواریم این همکاری و تعاملِ دو سویه بیش از پیش ادامه داشته باشد تا روز به روز شاهد توسعه و پیشرفت شهر و شهرستان باشیم.

 

در ادامه این دیدار، نواز شریفی لاری معاونت عمرانی شهرداری لار هم در سخنانی ضمن اشاره به پیشینه تاریخی کوی گاله، گفت: این منطقه از شهرقدیم لار با دارا بودن بافت های تاریخی و خاص از پتانسیل های خوبی برخوردار است و انشاالله همه مسولین شهر و شهرستان با همدلی و همراهی؛ بتوانیم لارستان بزرگ را بیش از پیش به جایگاه واقعی خود برسانیم.

 

در پایان یاوران شورای کوی گاله با اهدا شاخه گل به شهردار، معاونین، مدیران و کارکنان این مجموعه و همچنین پخش شیرینی در واحدهای مختلف این شهرداری، از همدلی این مجموعه خدمات رسان تجلیل کردند.

 
تعداد بازدید: 1391
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
تمامی حقوق وب سایت متعلق به شهرداری لار می باشد. Dorsaportal Powered by
Powered by DorsaPortal