لوگوی شهرداری لار سال 95 اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
1400/06/22 تجلیل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان از  محسن زارع مسئول انجمن سینما  در سالروز سینما
تجلیل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان از محسن زارع مسئول انجمن سینما در سالروز سینما

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ همزمان با روز سینما، عنایت الله موحدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان به همراه فریدونی نژاد کارشناس این اداره، در فرهنگسرای مرتضوی شهرداری لار حضور یافته و ضمن دیدار با محسن زارع مسئول انجمن سینمای این شهر؛ از خدمات ارزنده این هنرمند پرتوان، پرتلاش و خلاق تجلیل کرد.

در این دیدار که سید کامران علوی مدیر روابط عمومی شهرداری لار نیز حضور داشت، موحدی با بیان اینکه تا کنون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با همکاری و تعامل خوب شهرداری در زمینه فرهنگ و هنر و ارتقاء این دو مقوله گام های ارزنده ای برداشته اند، گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس، ساخت کلیپ با این مضمون در دستور کار قرار گرفته است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان در ادامه سخنان خود از برگزاری جشنواره فیلم فرهنگ کار خبر داد و افزود: این جشنواره نیز با همکاری شهرداری و با بهره گیری از تجربیات هنرمندان خوب منطقه لارستان بزرگ اجرایی خواهد شد.

محسن زارع معاونت فرهنگی شهرداری و مسئول انجمن سینمای شهر لار، با بیان اینکه در سال 98 فعالیت سینمای لار با اکران فیلم های روز سینمای ایران؛ از سر گرفته شد، گفت: متاسفانه با ورود ویروس کرونا به کشور و شروع محدودیت ها، این فعالیت متوقف شد.

مسئول انجمن سینمای شهر لار این نوید را به هنرمندان و دوستداران سینما داد که انشاالله با برنامه ریزی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، شاهد احیای دوباره سینمای شهرمان خواهیم بود.

زارع در بخش پایانی سخنان خود، گزارشی از فعالیت و عملکرد انجمن سینمای شهر لار را به سمع حاضرین رساند.

اهدا گل و لوح تقدیر به محسن زارع توسط رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و ثبت و ضبط عکس یادگاری در قاب دوربین روابط عمومی شهرداری لار، پایان بخش برنامه بود.

محسن زارع کارشناس هنرهای نمایشی است و حضور در چند برنامه تلوزیونی در قالب نویسنده و کارگردان را در سوابق خود دارد.

وی همچنین پیش از این در چندین جشنواره فیلم داستانی و مستند در سطح کشور، جوایزی را کسب کرده است.

 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 1849
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
تمامی حقوق وب سایت متعلق به شهرداری لار می باشد. Dorsaportal Powered by
Powered by DorsaPortal