لوگوی شهرداری لار سال 95 اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
1400/08/29 پیام مدیران شهری لار به مناسبت هفته بسیج
پیام مدیران شهری لار به مناسبت هفته بسیج

نواز شریفی لاری سرپرست شهرداری لار و زینل قنبری رییس شورای اسلامی این شهر، به مناسبت هفته بسیج پیام مشترکی صادر نمودند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ پیام مشترک مدیران شهری لار به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج مدرسه‌‌‌ عشق و ایثار است که عاشقان آن مکتب؛ فرهنگ ناب بسیجی را با سرمشق امام حسین(ع)، خون شهدا، فدارکاری ایثارگران و با پیوند ولایتمداری نگاشته‌اند و آن را به خاک جبهه‌ها و بوی چفیه‌ها مزین کرده‌اند.

 امروز تولید دستاوردهای علمی و ارتقا توانمندی‌‌های دفاعی ایران اسلامی به دست متخصصان، دانشمندان و اساتید بسیجی کشور، نماد تبلور فرهنگ بسیج در بین اساتید و دانشجویان است که پرتو آن در هر نقطه از این سرزمین خودنمایی می‌کند.

هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است؛ او که ما را گفت: تا هنگامی که بسیج است هیچ تهدیدی متوجه نظام اسلامی نخواهد شد و این موضوع یک رکن اساسی است.

بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است که ولایت مداری، ایمان و از خودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت را می توان در رهروان این راه الهی ارزشی به وضوح دید. راهی که باعث شد جوانان این دیار با قدم نهادن در آن در طول هشت سال جنگ تحمیلی سرافرازانه از وطن و میهن اسلامی شان در برابر متجاوزان دفاع کرده و اکنون نیز با تداوم این مسیر الهی، انقلاب و نظام اسلامی را از گزند و آسیب بدخواهان در امان نگه داشته و در تمامی افتخاراتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی تاکنون به دست آورده، سهیم باشند.

بسیجیان از جان گذشتگانی هستند که در هولناکترین لحظات زندگی، بی اعتنا به نام و نان، از مال و منال بریده و از دامنه هراس گذشته و دشت خطر را در نوردیدند و با مدد خون، بیرق سه رنگ پیروزی را در مرتفع ترین آسمان ایثار به اهتزاز درآوردند.

اینجانبان به سهم خود ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاشهای تمامی بسیجیان جان بر کف در نهادینه نمودن فرهنگ بسیجی، فرا رسیدن هفته بسیج را به خواهران و برادران بسیجی منطقه لار و لارستان بزرگ تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روز افزون همه عزیزان را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت مهدی صاحب الامر(عج) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیتلله  العظمی خامنهدای(مدظله العالی) از ایزد متعال خواستاریم.

نواز شریفی لاری – سرپرست شهرداری لار

زینل قنبری – رییس شورای اسلامی شهر لار

تعداد بازدید: 1484
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
تمامی حقوق وب سایت متعلق به شهرداری لار می باشد. Dorsaportal Powered by
Powered by DorsaPortal