۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
مقام معظم رهبری
تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها
1401/04/02

با حضور فرماندار ویژه لارستان و شهردار لار؛ مسائل و مشکلات کوی گاله شهر لار مورد بررسی قرار گرفت

فرماندار ویژه لارستان به همراه شهردار و اعضا شورای تامین شهرستان، معاونین فرمانداری، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر لار و روسای ادارات شهرستان، با حضور در کوی گاله شهر لار، مسائل و مشکلات این محله قدیمی را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان به اتفاق نواز شریفی لاری شهردار لار، اعضا شورای تامین، مسئولین شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر لار ابتدا از ورودی این محله بازدید کردند.

در ادامه، این هیئت بازدید کننده در یکی از مساجد کوی گاله حضور یافته و با اهالی محل دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار اهالی محل خواستار پیگیری و رفع مسائل و مشکلات شدند.

ساماندهی ورودی و خروجی محله، احداث پل ورودی، تعیین تکلیف پل های مخروبه، دیوار چینی رودخانه، ساماندهی و اجرای فاضلاب شهری، لایروبی رودخانه و رفع مشکل دفع آبهای سطحی، احیای منازل و اماکن قدیمی و تاریخی و  حضور زیاد اتباع بیگانه در کوی گاله، از مهمترین مشکلات مطرح شده توسط اهالی محله بود.

فرماندار لارستان، دستورات لازم برای تسریع در اجرای فعالیت های عمرانی و زیربنایی بویژه احداث پل ورودی این محله را به شهرداری و دستگاه های ذیربط صادر کرد.

در این بازدید، اعضا شورای تامین شهرستان، شهردار، رییس و جمعی از اعضا شورای اسلامی شهر لار نیز مطالبی را بیان کردند.

 
 
منبع: روابط عمومی شهرداری لار
نویسنده: سید کامران علوی
تعداد بازدید: 585
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal