۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
مقام معظم رهبری
تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها
1401/04/04

معاون فرهنگی شهردار لار: نخستین جشنواره ورزشی تابستانی اوقات فراغت 1401 در بوستان ندای بهار شهر لار برگزار شد

نخستین جشنواره ورزشی تابستانی اوقات فراغت 1401 به همت حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار و با همکاری اداره ورزش و جوانان لارستان و هیئت انجمن های ورزشی شهرستان در بوستان ندای بهار (پارک حاشیه) این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ محسن زارع معاون فرهنگی شهردار لار در این باره گفت: هدف از اجرای اینگونه برنامه ها، ایجاد نشاط، شادابی و پرکردن اوقات فراغت شهروندان در محلات، پارک ها و بوستان های سطح شهر بوده و در این جشنواره؛ مسابقات و چالش های مختلف ورزش دارت، شطرنج، شمشیربازی، طناب کشی و فوتبال دستی اجرا شد.

معاون فرهنگی شهردار لار ادامه داد: در آیین اختتامیه این رویداد ورزشی که با حضور نواز شریفی لاری شهردار لار، خیل تاش معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه لارستان، طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، قاسمی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مسئولین هیئت های ورزشی لارستان برگزار شد، از برگزیدگان تقدیر بعمل آمد.

زارع افزود: اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی از اولویت های برنامه شهرداری و شورای اسلامی شهر لار در راستای ایجاد نشاط اجتماعی بوده و در ایام مختلف اینگونه برنامه ها اجرا می شود.

 
 
منبع: روابط عمومی شهرداری لار
نویسنده: سید کامران علوی
تعداد بازدید: 526
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal