لوگوی شهرداری لار سال 95 اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
1401/04/10 پیام مدیران شهری لار در آستانه سفر استاندار فارس به لارستان بزرگ
پیام مدیران شهری لار در آستانه سفر استاندار فارس به لارستان بزرگ

دکتر ایمانیه استاندار فارس، روزهای شنبه و یکشنبه 11 و 12 تیرماه جاری به منطقه لارستان بزرگ سفر خواهد کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ زینل قنبری رئیس شورای اسلامی شهر لار و نواز شریفی لاری شهردار این شهر، در آستانه سفر استاندار فارس به لارستان بزرگ پیام مشترکی صادر نموده اند.

 

پیام مدیران شهری لار به این شرح است:

 

لارستان بزرگ از دیر باز مهد مجاهدانی نستوه و خستگی ناپذیر همچون سید عبدالحسین لاری بوده و سالیان سال این منطقه عالم خیز از وجود خاندان این سید بزرگ لاری بهره برده و خواهد برد.

 

وجود شخصیت هایی دانشمند و وارسته همچون حضرات آیات، حضرت آیت الله سید عبدالعلی آیت اللهی و حضرت آیت الله سید مجتبی موسوی لاری، موجب شده تا در این دیار پر آوازه از ایران اسلامی، مردم و علمای اهل شیعه و اهل سنت سالیان سال با وحدتی مثال زدنی در کنار همدیگر به کار و تلاش مشغول باشند.

 

استاندار محترم فارس، جناب آقای دکتر ایمانیه؛ شهرداری و شورای اسلامی شهر لار امروز مفتخر است تا به وکالت از مردم خونگرم و صبور شهر لار مرکز لارستان بزرگ، شهر عالمان وارسته، مجاهد و نستوه و خیرین، نیک اندیشان و معتمدین، حضور پر خیر و برکت شما و هیئت همراه را به شهر لار مرکز شهرستان ولایتمدار و شهید پرور لارستان بزرگ خیر مقدم عرض نموده و قدوم سبز و پر برکت تان را ارج می نهد.

 

جناب آقای دکتر ایمانیه؛ مردم لارستان بزرگ، چشم امید دارند تا حضرتعالی که نماینده عالی دولت عدالت محور در استان فارس هستید با نگاهی ویژه به لارستان، بر مطالبات به حق مردم این منطقه، جامه عمل بپوشانید.

 

در پایان از همشهریان عزیز لار و لارستانی دعوت می شود تا به منظور استقبال از استاندار محترم فارس، روز شنبه 11 تیرماه ساعت 11 صبح در گلزار شهدای شهر لار و مقبره حضرت آیت الله سید عبدالعلی آیت اللهی (حسینیه اعظم لار)، حضور بهم رسانید.

 

 حضور پرشور و شعور شما مردم فهیم و همیشه در صحنه لارستان، نشان از مهمان نوازی و خونگرمی مردم منطقه لارستان بزرگ دارد.

 

شهرداری و شورای اسلامی شهر لار

تعداد بازدید: 266
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
تمامی حقوق وب سایت متعلق به شهرداری لار می باشد. Dorsaportal Powered by
Powered by DorsaPortal