لوگوی شهرداری لار سال 95 اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
1401/05/09 پیام تبریک مدیران شهری لار به جناب آقای مهندس منصور رضایی در پی انتصاب وی به سمت سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس
پیام تبریک مدیران شهری لار به جناب آقای مهندس منصور رضایی در پی انتصاب وی به سمت سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس

زینل قنبری رئیس شورای اسلامی شهر لار و نواز شریفی لاری شهردار این شهر، در پیام مشترکی؛ انتصاب مهندس منصور رضایی رئیس اسبق اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان و رئیس سابق اداره منابع ‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان شیراز را به سمت سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ متن پیام مدیران شهری به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای مهندس منصور رضایی

با سلام و احترام

انتصاب بجا و شایسته جنابعالی به سمت سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس که بیانگر تعهد،کارآمدی و شایستگی‌ های برجسته شما در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی می باشد را تبریک و تهنیت عرض می نماییم. مطمئناً مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر حضرتعالی؛ موجبات ارتقاء آن مجموعه را فراهم خواهد نمود.

به امید اینکه درپرتو عنایت حضرت حق، درظل توجهات ولی عصر(عج)، منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت با تاسی از آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدر در سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" همچون گذشته موفق و پیروز  باشید.

زینل قنبری رئیس شورای اسلامی شهر لار

نواز شریفی لاری شهردار لار

تعداد بازدید: 793
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
تمامی حقوق وب سایت متعلق به شهرداری لار می باشد. Dorsaportal Powered by
Powered by DorsaPortal