لوگوی شهرداری لار سال 95 اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
1401/06/25 به همت شهرداری لار و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لارستان؛ شهر لار آماده و مهیا برای برگزاری پیاده روی بزرگ جاماندگان اربعین حسینی
به همت شهرداری لار و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لارستان؛ شهر لار آماده و مهیا برای برگزاری پیاده روی بزرگ جاماندگان اربعین حسینی

فردا. شنبه. 26 شهریورماه 1401. مصادف با اربعین حسینی. شهر لار آماده و مهیا برای میزبانی از یک رویداد بزرگ مذهبی و فرهنگی است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ همزمان با اربعین حسینی، شهر لار میزبان مراسم پیاده روی بزرگ جاماندگان اربعین سرور و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) خواهد بود.

آری، فردا عاشقان و دلباختگان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و سقای دشت کربلا حضرت ابالفضل العباس (ع)، مسیر گلزار شهدای شهر لار تا مرقد شهدای گمنام آرمیده در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان را با پای پیاده طی خواهند کرد.

از چند روز قبل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لارستان با همکاری شهرداری لار، ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، هیئت های مذهبی و تشکل های مردمی، شهر لار را برای میزبانی از این رویداد بزرگ آماده و مهیا کرده اند.

در مسیرهای پیاده روی با نصب بنر و برپایی موکب های پذیرایی فضاسازی خاصی انجام شده است. درختان طول مسیر هرس شده و پاکبانان تمام مسیر را نظافت کرده اند.

سیستم صوتی برای پخش نوحه و عزاداری در طول مسیر پیاده روی بر روی چند خودرو نصب شده است.

رانندگان تاکسی و تعدادی از شهروندان به طور خودجوش آمادگی خود را برای جابجایی عزاداران در آغاز و پایان مراسم اعلام کرده اند.

روابط عمومی شهرداری لار سربندهایی با شعار «انا من حسین» را آماده کرده و در طول مسیر بین عزاداران توزیع خواهد کرد.

عکاسان و خبرنگاران خود رو برای انعکاس این رویداد بزرگ آماده کرده اند.

در پایان مسیر پیاده روی یعنی در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، برنامه هایی معنوی از جمله قرائت زیارت اربعین، نوحه خوانی و سینه زنی، دمام زنی و سخنرانی برگزار خواهد شد.

 
تعداد بازدید: 1251
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
تمامی حقوق وب سایت متعلق به شهرداری لار می باشد. Dorsaportal Powered by
Powered by DorsaPortal