لوگوی شهرداری لار سال 95 اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
1401/07/08 تجلیل از آتش  نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی
تجلیل از آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی

در مراسمی به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی و با حضور معاونت خدمات شهری شهرداری لار، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی این شهر، از آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ در این مراسم که امین منتظری معاونت خدمات شهری شهرداری لار، خلیل نامدار رئیس شورای اسلامی شهر و حمید منشی، مصطفی بینا و سحر یادگار فرد اعضای این شورا حضور داشتند، سعید منشی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار، ماموریت های محوله این سازمان از ابتدای سال جاری تا کنون را در مجموع 740 ماموریت اعلام کرد و افزود: از این تعداد ماموریت، 553 مورد حریق و 187 مورد هم امداد بوده، که در این ماموریت ها 38 مصدوم، 6 فوتی و 126 نفر نجات یافته داشته ایم.

سعید منشی ادامه داد: سازمان آتش نشانی علاوه بر انجام عملیات های امداد و نجات، در برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگ سازی نیز نقش بسزایی دارد.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار با اشاره به اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا، دوره های آموزشی به صورت مجازی برگزار شده و این موضوع در کاهش نفرات شرکت کننده تاثیر دارد، گفت: 3827 نفر با فرهنگ ایمنی و ایمنی شهری آشنا شده که این تعداد بیشتر دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی بوده اند.

منشی در ادامه به مسائل و مشکلات پیش روی سازمان در زمینه ناوگانی و تجهیزاتی اشاره کرد و از مدیران شهری خواست تا با هماهنگی با مراجع ذی صلاح در مرتفع نمودن این مشکلات، بیش از پیش آتش نشانان را در خدمات رسانی به شهروندان یاری کنند.

وی، همچنین از ارتباط صمیمی و همکاری مدیران شهری با آتش نشانان تقدیر کرد.

خلیل نامدار رئیس شورای اسلامی شهر لار هم در این مراسم ضمن تبریک روز آتش نشانی و ایمنی، جان برکفان این عرصه را فرشتگان نجاتی دانست که در زمان وقوع بحران و حوادث، برای نجات جان و مال مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و تا پای جان تلاش می کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر لار با اشاره به انبوه سازی و مرتفع سازی های امروزی در سطح شهر لار و شهرهای همجوار، بر مسئله بروز بودن سازمان آتش نشانی در زمینه ناوگانی و تجهیزاتی تاکید کرد.

خلیل نامدار با بیان اینکه مسئولین در گذشته برای ارتقای این سازمان تلاش های زیادی کرده اند، افزود: مجموعه شورای شهر و شهرداری برای توسعه و بروز بودن سازمان آتش نشانی، پیگیری های لازم را انجام خواهد داد.

در ادامه منتظری معاونت خدمات شهری شهرداری لار، بینا، منشی و یادگارفرد اعضای شورای شهر با تبریک این روز به آتش نشانان، در خصوص رفع مشکلات این تلاشگران در حد توان قول مساعد دادند.

سپس تعدادی از آتش نشانان به بیان دغدغه های خود پرداختند.

نوبت به برنامه اصلی یعنی تجلیل از آتش نشانان رسید که در همان لحظه، آژیر حریق به صدا در آمد و آتش نشانان کشیک بدون لحظه ای درنگ مراسم را ترک کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن با تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

مراسم تجلیل از آتش نشانان از برنامه های پایانی مراسم بود و تلاشگران عرصه آب و آتش، هدایای خود را از دست مسئولین دریافت کردند.

تعداد بازدید: 1197
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
تمامی حقوق وب سایت متعلق به شهرداری لار می باشد. Dorsaportal Powered by
Powered by DorsaPortal